quinta-feira, 21 de maio de 1998

Mulheres Nacionalistas Galegas celebra Vª Assembleia Nacional

O domingo 28 de junho celebra-se em Compostela a que vai ser a Vª Assembleia Nacional do feminismo independentista. Fai agora três anos celebravam o anterior congresso nacional na cidade de Ferrol.

Valora-se esta juntança, desde M.N.G., como de consolidaçom e madurez dentro das dificuldades que atravesa o feminismo na Galiza.

Co lema FEMINISMO: A REVOLUÇOM SILENCIADA, pretendem dar umha resposta à utilizaçom oportunista e manipuladora que se está a dar desde o poder, da mensagem feminista. Esta manipulaçom concreta-se no lema utilizado desde a administraçom autonómica “A REVOLUCIÓN SILENCIOSA” , para se referir à luita polo direito à igualdade. MNG considera que “semelhante lema é um insulto a todas aquelas mulheres que ao longo da História alzarom a sua voz, mobilizarom os seus corpos e as suas mentes para criar as bases do que hoje se conhece por luita feminista, que para nada é umha luita silenciossa, senom que quer fazer-se escuitar em toda a sociedade, que está em cada berro de cada mulher agredida e assassinada; em cada discriminaçom, exploraçom e subordinaçom que sofremos as mulheres a cotio e que desde as instituiçons querem-se encargar de acalar, manipulando e usurpando a nossa linguagem”.

Para esta assembleia apresenta-se a debate umha só ponência que gira ao redor de três pontos fundamentais. O primeiro é umha pormenorizada valoraçom das distintas organizaçons de mulheres existentes no país. Um segundo ponto analissa as claves nas que se moveu MNG nestes três anos e um derradeiro ponto que propóm cámbios organizativos e de actuaçom baixo o lema “ modos de actuaçom”.

Nom se conta com novidade importantes na eleiçom da Coordenadora Nacional, mas si se tem presente para esta assembleia a necessidade de reforza-la. Os resultados deste encontro faram-se públicos no menor praço pòssível.

Lupe Cês
21 de Maio 1998
Publicado para o nº de Maio do 98 - "A Gralha"
_________________

Nenhum comentário: